Portal za ljubitelje mora, ronjenja i ribolova

Testovi

Hydrosport Z18

1thVrhunski portugalski brodograditelj Hydrosport prvenstveno je poznat po odličnim gumenjacima sposobnima gotovo za svako more. Međutim, osim gumenjaka, ovaj priznati brodograditelj gradi i manje stakloplastične glisere, poput otvorenog fishermana Z18 kojega smo testirali i koji spada u sam vrh glisera u klasi, prvenstveno zbog svojih maritimnih osobina a pomalo i zbog dizajna, jer se Z18 izdvaja iz mase sličnih fishermana.

Opširnije...

Četiri vrsna konja ali za razne utrke

dNakon serije o testiranju motora od  115 KS četiriju proizvođača, provedenom na istom gumenjaku - Koturić  599 Special - donosimo konačni izvještaj s našim dojmovima koji bi čitateljima mogli poslužiti kao indicije kad, odnosno ako, budu jednom kupovali vanbrodski motor za svoju brodicu. Prvi naš "maneken" bio je Mercury EFI  115, četverotaktni agregat nove koncepcije.  Zahvaljujući tehničkim inovacijama, u vožnji  s tim motorom na krmi gumenjaka stječe se  dojam da mu je snaga veća od deklarirane. 

Opširnije...

Optimalan vijak štedi konje i kune

fOdabirom optimalnog vijka osigurava se da vanbrodski motor, u sinergiji s brodicom, omogući optimalne brzine uz ekonomičnu potrošnju goriva, a korisniku maksimalnu udobnost. Inače se usporedni testovi vijaka rijetko susreću u nautičkim časopisima, jer trgovci "nisu sretni" kad netko eksperimentira varijantama radije se drže preporuka proizvođača koji im sugeriraju opremanje motora određenim tipom vijka, ovisno o težini i dimenzijama plovila.

Opširnije...

Test utjecaja propelera na brzinu i plovne sposobnosti

soTest je proveden kako bi se optimizirala kombinacija gumenjaka dužine 4,9m i honde 40ks, a za uporabu u podvodnom ribolovu. Gumenjak s opremom koja se uvijek nalazi na plovilu (konzola, volan, sidra, akumulator, priručni alat … ) je težak oko 250 kg, vanbrodski motor je težak cca 100 kg, a za vrijeme testa su u plovilu bila i dva čovjeka, dodatan alat, gorivo (20-ak litara) i cca 26kg olova. Točne težine nisu izmjerene, a što nije niti cilj jer je procijenjeno da dodatna masa u plovilu odgovara masi opreme za podvodni ribolov.

Opširnije...

Rab - Dubrovnik - Rab u jednom danu

q

Dana 29.06.2012 pređena je sa gumenjakom Hydrosport 646 sa Suzuki 175 dionica RAB-DUBROVNIK-RAB! 
U jednom danu, točnije manje od 24 h pređena je ova ruta između sjevernog i južnog Jadrana. Polazak je bio Otok Rab, mjesto Barbat,u 04.45 h, a dolazak u Dubrovnik tocno u 11.10 h, povratak nazad iz Dubrovnika na Otok Rab tocno u 18 i 30. U cijelom putovanju su bila 2 stajanja tj. pauze i to na otoku Korčuli di se tankao gumenjak.

Opširnije...